עורך דין לשון הרע

עורך דין לשון הרע

עו"ד לשון הרע

עו"ד לשון הרע מטפל במקרים של הוצאת דיבה. ניתן למצוא מקרים שונים הנחשבים ללשון הרע. ניתן להגיש תביעה לפיצוי כספי על הפגיעה. תביעה כזאת נחשבת למורכבת מאוד ולא תמיד בית המשפט רואה בה לשון הרע. ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב.

עו"ד לשון הרע – יעיל ומוכשר

עו"ד לשון הרע לומד כל תיק לעומק ופועל על פי הממצאים שבו. חוק לשון הרע קובע כי כל אמירה פוגענית על אדם שנעשית בצורה פומבית ואשר גורמת או עלולה לגרום לו נזק היא עוולת לשון הרע. במקרה והייתה כוונה לפגוע גם במכוון אזי לשון הרע נחשבת גם לעבירה פלילית. האמירה יכולה להיות בדרכים שונות: בכתב, בתמונה ובדרכים אחרות והיא נחשבת ללשון הרע כאשר לפחות עוד אדם אחד מלבד הנפגע נחשף אליה.  הדיבה יכולה להתבטא בנושאים שונים דוגמת: מקצוע, מין, גיל, גזע, נטייה מינית וכדומה. גם אופן הפרסום ומקום הפרסום יכולים להצביע על חומרת העבירה. פרסום  באינטרנט, ברדיו, טלוויזיה, עיתונות וכדומה הן  מקומות בהם ניתן להיחשף ללשון  הרע. הנפגע יכול להגיש תביעה לפיצוי כספי והוא אינו חייב להוכיח גרימת נזק בעת הגשתה. עצם  העובדה שנאמרו עליו דברים שליליים, לטענתו, היא עילה להגשת תביעה. 

מעורבות עורך דין

עורך דין מקצועי בתחום יכול לבדוק כל מקרה לגופו. ראשית, הוא יבדוק אם אכן הייתה עבירה על חוק לשון  הרע. צריך לומר כי, כי בתי משפט דוחים במקרים רבים תביעות לשון  הרע ועל כן מונחת לפתחו חובת הזהירות. במקרים רבים עומדים אלו מול אלו חופש הביטוי לעומת המושג הוצאת דיבה ובפעמים רבות מצד בית המשפט, דווקא, בחופש הביטוי.

משרד עם תשתית מסודרת

ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג וליווי ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים בין היתר ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית בעסק לטובת לקוחות נוספים.

לשון הרע עורך דין

לשון הרע עורך דין מתמחה בתחום ומייצג לקוחות אשר נפגעו עקב דיבה. קיימים מקרים שונים המוגדרים כלשון הרע. יש צורך, למשל, להבחין בין לשון הרע וחופש הביטוי. ידוע כי בתי משפט רבים נוטים לדחות תביעת לשון הרע בנסיבות אלו. ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע חשוב.

לשון הרע עורך דין – מטפל ומייצג

לשון הרע עורך דין מייצג לקוח אשר לטענתו נפגע נפשית וכספית. כך לגבי כבודו, המוניטין שלו, הפרנסה וקניינים חשובים אחרים. חוק לשון הרע קובע כי כל אמירה פומבית  פוגענית על אדם ואשר גורמת או עלולה לגרום לו נזק היא עוולת לשון הרע. אם הייתה כוונה לפגוע גם במכוון אזי לשון הרע נחשבת גם לעבירה פלילית. האמירה יכולה להיות בכתב, בתמונה, בסרטון ועוד והיא נחשבת ללשון הרע כאשר לפחות עוד אדם אחד מלבד הנפגע נחשף אליה.  תחומי הדיבה מגוונים ועלולים להיות בנושאי מקצוע, מין, גיל, גזע, נטייה מינית וכדומה. יש משמעות גם לאופן  ומקום הפרסום היכולים להעצים את הדיבה. אמצעי תקשורת כמו אינטרנט, רדיו, טלוויזיה, עיתונות וכדומה הן המקומות הנפוצים בהם ניתן להיחשף ללשון  הרע. הנפגע יכול להגיש תביעה לפיצוי כספי מבלי שהוא חייב להוכיח גרימת נזק בעת הגשתה. לטענתו, עצם  העובדה שנאמרו עליו דברים שליליים היא עילה להגשת תביעה. 

טיפולי עורך דין

עורך דין חייב לבדוק את המקרה המובא לפניו ולהיות בטוח כי אין מדובר, למשל, על אמירה על רקע חופש הביטוי. הדמוקרטיה הישראלית מאפשרת אמירות מרחיקות לכת לפעמים ומגדירה אותם כחופש הביטוי. במידה והמקרה הינו גבולי, הוא ייעץ לו שלא להגיש את התביעה. הסיכוי לקבלתה יהיה קלוש ויביא לאובדן זמן וכסף מיותרים.

משרד מסודר

ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ למתלבטים, ייצוג וליווי נאמנים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

שיתוף:

עוד מאמרים

סכסוך עסקי
סכסוך עסקי

סכסוכים עסקיים ומסחריים סכסוך עסקי יכול להיווצר סביב בין גופים עסקיים

הסכם שותפים
הסכם שותפים

הסכם שותפות עסקית הסכם שותפים יכול להיערך בין מספר שותפים או