עורך דין הסכם מייסדים

עורך דין הסכם מייסדים

עורך דין לעריכת הסכמים עסקיים

עורך דין הסכם מייסדים מייעץ לגבי תוכן ההסכם ומעלה אותו על הכתב. הדבר הכרחי לפני הקמת עסק ומהווה אחת הפעולות הבסיסיות שיש לעשות. הוא יכול להיערך עבור 2 שותפים או יותר, עבור בעלי מניות בחברה ועוד. ההסכם מסדיר את כל ההסכמות שהושגו במשא ומתן בעל פה. ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

עורך דין הסכם מייסדים – מכיר את התחום לעומק

עורך דין הסכם מייסדים מכין את ההסכם על פי הוראות החוק. לא ניתן להכניס סעיפים הנוגדים את החוק או כאלו הפוגעים בזכויות חוקיות של מי מהצדדים. מדובר במסמך אשר ניתן לתקוף אותו בבתי משפט, ולכן, חשיבות ניסוחו ועריכתו בצורה הטובה ביותר. כל הסכם כזה הינו מורכב וכולל מסמכים רבים ונספחים נדרשים. לאחר החתימה עליו מודים החותמים על הסכמתם לתוכנו והדבר מחייב אותם. ההסכם כולל סעיפי זכויות וחובות, תחומי אחריות, סמכויות וקבלת החלטות של כל שותף. בנוסף, אופן קבלת החלטות, תגמולים כספיים, מנגנון היפרדות, יישוב סכסוכים וסעיפים רלוונטיים אחרים. 

הסכם מייסדים לחברה בע"מ

במקרה של הסכם מייסדים לבעלי מניות בחברה, יש צורך להחליט על מבנה ההון שלה ואופן חלוקת המניות בין השותפים. בנוסף, על אופי ההשקעות בין אם מדובר על קבלת מניות או כהלוואה. גם כאן תיקבע חלוקת אחריות, כולל תפקידים, שכר ותנאי העסקה, שיטת ההתנהלות וקבלת ההחלטות בחברה ועוד. בהסכם יכללו גם קביעת מטרות ויעדים כולל גיוס כספים, תנאי עזיבת מי מהמייסדים מיוזמתו או ביוזמת השותפים. הסכם טוב הוא כזה המאפשר לעסק התחלה חדשה וחלקה, וכזה, שיתרום להצלחתו ולרווחים עתידיים למקימיו.

משרד ידוע

ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי שנלווה אליו יחס אישי. הוא כולל ייעוץ כולל לנושאים מורכבים, ייצוג וליווי ככל הנדרש ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, התמחויות והשתלמויות וממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו להעמיד את התשתית בעסק לטובת לקוחות נזקקים אחרים.
שיתוף:

עוד מאמרים

סכסוך עסקי
סכסוך עסקי

סכסוכים עסקיים ומסחריים סכסוך עסקי יכול להיווצר סביב בין גופים עסקיים

הסכם שותפים
הסכם שותפים

הסכם שותפות עסקית הסכם שותפים יכול להיערך בין מספר שותפים או