עורך דין הטרדה מינית

עורך דין הטרדה מינית

משרד עורכי דין הטרדה מינית

עורך דין הטרדה מינית מייצג לקוחות אשר נפגעו מעבירה זאת או לקוחות שנחשדים בהם. העבירות יכולות להתבצע במקומות ציבוריים, פרטיים, עסקיים ואחרים. קיימים עונשים כבדים הנקבעים על פי חומרת העבירות. עונשי מאסר, למשל, ירחיקו עבריינים מהחברה לזמן נתון. ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב. 

עורך דין הטרדה מינית – ייצוג כולל בבית משפט

עורך דין הטרדה מינית יפעל בהתאם לממצאים והראיות הקיימות. הוא יתחקר את הנפגעים לגבי מהות ההטרדות שהם חוו.  רבות מהן קורות בזמן העבודה, בעת טיפול באנשים מוגבלים וחולים, בעת נסיעות בתחבורה ציבורית, ובעצם, כמעט בכל מקום.  מדובר על קשת רחבה של עבירות ולא רק אונס פיזי. כך, בין היתר ניצול מיני של בוגרות וקטינות, אמירות בוטות, רמיזות בעלות אופי מיני, התייחסות בקונוטציה מינית, הפצת תמונות או סרטונים אינטימיים שלא ברשות ועוד. יש התייחסות מיוחדת לניצול יחסי מרות של מנהלים כלפי עובדים הכפופים להם במקומות העבודה.  הסיטואציה  בה העובדים תלויים בהם לפרנסתם אך מגבירה את עוצמת המקרה. העונשים המוטלים עלולים להוביל לשנתיים מאסר ויותר. במקרים בהם קיימים מגעים מיניים קלים או חמורים, כמו ליטוף, נשיקה וכדומה בניגוד לרצון, הרי שהעבירה יכולה להפוך למעשה מגונה – וכאן העונשים חמורים בהרבה.

ליווי והדרכה

מעורבות עורך דין חשובה כי, לרוב, לא יודעים הנפגעים איך להתנהג ולהגיב, הם עלולים לחשוש להתנכלות כלפיהם ומשום כך חוששים להתלונן.  יש צורך לדעת להדריך אותם לקראת הבירור במקום העבודה. מה לומר וממה להימנע. בנוסף להכינם לשיחות וחקירות במשטרה לאחר הגשת התלונה ובסיטואציות נוספות. בכל מקרה בו התיק עובר לבית המשפט הוא יטען לטובתם, יציג ראיות ותקדימים משפטיים וינסה להשיג עונש מקסימלי על פי חומרת העבירה. 

משרד מסודר

ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לנפגעים, ייצוג וליווי ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת אחרים נוספים.

שיתוף:

עוד מאמרים

סכסוך עסקי
סכסוך עסקי

סכסוכים עסקיים ומסחריים סכסוך עסקי יכול להיווצר סביב בין גופים עסקיים

הסכם שותפים
הסכם שותפים

הסכם שותפות עסקית הסכם שותפים יכול להיערך בין מספר שותפים או