עורך דין לענייני חוזים

עורך דין לענייני חוזים

עו"ד לענייני חוזים

עורך דין לענייני חוזים מתמחה בהכנת הסכמים בתחומים שונים. בין היתר בנדל"ן, בנושאי משפחה, בעניינים עסקיים ועוד. האתגר העומד בפניו הוא להעלות על הכתב ובצורה משפטית הסכמות שהושגו בעל פה בין הצדדים לחוזה. השירות ניתן לפרטיים, לעסקים, למוסדות ממשל וציבור ועוד. ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רב ערך.

עורך דין לענייני חוזים – מייצג ומלווה

עורך דין לענייני חוזים חייב להכין כל חוזה לפי הוראות החוק. כלומר: אין הוא רשאי להכניס סעיפים המנוגדים לחוקים ותקנות רשמיות אפילו מי מהצדדים רוצה בכך. כל חוזה כתוב בצורה משפטית כך שניתן לתקוף אותו בבית משפט. האתגר הוא לשקף היטב את רצונות ודרישות שני הצדדים. יש חשיבות לחשיבה על ניסוח המתאים להווה אבל גם לחשוב על הכנסת סעיפים הנוגעים לחלוקי דעות עתידיים, אם יצוצו, ומתן פתרונות מקובלים על שני הצדדים. ניתן למצוא מגוון רחב של חוזים שחלקם קצרים וממצים. כאלו הם חוזי שכירות דירות. מצד שני, קיימים חוזים מורכבים מאוד הקשורים בעסקאות מסובכות שבין שני גופים עסקיים. קיימים חוזים למתן שירות, למיזוג חברות, לרכישת עסק, לשותפות ועוד. החשיבות של ההסכם היא בעצם כתיבתו ובכך שמדובר על סעיפים ברורים שלא ניתן לפרשם אחרת ממה שכתוב. חשיבות אחרת הינה קביעת עונשים למפר חוזה.

הכנה וחתימה

הסכמים נערכים בין שני אנשים, גופים, עסקים ועוד. בדרך כלל כל צד נעזר בעורך דין מטעמו שאף דואג לזכויותיו. התהליך של ההכנה מסודר וכולל פגישות הנערכות לטובת ליבון כל הסוגיות הקיימות והעלאתן על הכתב בצורה משפטית. לאחר התהליך תתבצע החתימה שמשמעותה כי החותם מסכים לנאמר בסעיפים ולתוכן.

משרד בעל תשתית

ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל מתלבט, ייצוג וליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים. הם ישמחו לנצל את התשתית הקיימת במשרדם לטובת לקוחות אחרים.

עורך דין לדיני חוזים

עורך דין לדיני חוזים משרת לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. הוא מתמחה בהכנת חוזים בתחומים שונים. בין היתר: נדל"ן, ענייני משפחה, נושאים עסקיים, מיזוגים, רכישות ועוד. המטרה היא לנסח את ההסכמות שהושגו בעל פה בצורה משפטית. כך ניתן יהיה לדון על כל חוזה ולתקוף אותו בבית הדין. ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום וניתן לקבל ממנו מידע רלוונטי.

עורך דין לדיני חוזים – יעיל ומוכשר

עורך דין לדיני חוזים יעיל ומוכשר מכין את ההסכם על פי הוראות החוק. הוא אינו יכול להכניס סעיפים המנוגדים להוראות ותקנות רשמיות. כך למשל, לא ניתן להכניס להסכם עבודה רמת שכר מתחת לשכר המינימום, כמו גם סעיף המנוגד לזכויות הסוציאליות החוקיות וכן הלאה. החוזה אמור להשביע רצון שני הצדדים בצורה נכונה והגיונית. ידוע כי, הסדרים שאינם מקובלים וסבירים לא יחזיקו מעמד לאורך זמן. יש להכניס בכל הסכם את הנושאים המהותיים המתאימים לתחום, כן יש להוסיף, נושאים של הפרות של מי  מצדדים, תרופות בגללן ועוד. ניתן למצוא חוזים קצרים או אחרים מורכבים. קיימים חוזי שירות, חוזי אספקת מוצרים, אחרים לטובת רכישת נכס, עסק, לשותפות, להשקעה, לרכישת מניות חברה ועוד. החשיבות של ההסכם היא בכך שלמילים הנכתבות בו יש משמעות ומשקל. יש להן כוח ולא ניתן לפרש אותן אחרת. הדבר, כמובן, מונע הפרות ותורם ליציבות והמשכיות. 

תהליך ההכנה 

תהליך ההכנה נעשה בצורה מסודרת וכולל ישיבות, פגישות ומשא ומתן על כל הסעיפים ובמיוחד על סעיפים שיש עליהם מחלוקת. עורך דין יצירתי יודע למצוא את הניסוחים אשר ישביעו את רצון שני הצדדים. לאחר ההכנה יש לחתום על החוזה וכל מי שחותם מצהיר הוא מסכים לתוכנו. 

משרד בעל תשתית

ויינברג ושות' משרד בוטיק בתחומי המשפט המסחרי עוסק בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, ייצוג וליווי, מחירים נוחים ועוד. מנהליו הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתמחות בתחום, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים וכדומה. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת לטובת לקוחות אחרים.

שיתוף:

עוד מאמרים

סכסוך עסקי
סכסוך עסקי

סכסוכים עסקיים ומסחריים סכסוך עסקי יכול להיווצר סביב בין גופים עסקיים

הסכם שותפים
הסכם שותפים

הסכם שותפות עסקית הסכם שותפים יכול להיערך בין מספר שותפים או